8 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni Nesil Ebru Çalışması (Yaptım oldu!)

Pinterest üyesiyim...
milyonlarca başlık ve konu arasında gezip duruyorum birsürü yeni bilgi edinmeniz çok kolay...
İşte oradan öğrendiğim bir el beceriside yeni nesil ebru çalışması...Çok keyifli , kolay ve maalesef virütik....(Bulaşmamak gerek)
Bu gün gerekli hazırlığı yaptım ve sırf bu iş için özene bezene aldığım cam fincana uyguladım...O da ne hepi topu 5 dakika sürdü ve bitti..
Tabi çok keyifli bir sonuç olmakla birlikte hevesim kursağımda kaldı..Başka neye uygulayabilirim diye evin içindeki eşyaları taramaya başladım....
ve evveetttt....işte bir su bardağı.....

Peşinden zavallı kültablası....Hayır hayır devam etmem gerek...daha büyük daha ziyan edilebilir bir eşya mutlaka olmalı...evet daha çok saçma renk ile daha büyük bir alana yapmalıyım bunu.....
İşte o anda imdadıma 1lt. pet şişe yetişti......
Tataaammmmmm.......İşte sonuç......
Başka bir açıdan.....
Bu gün bu işin açılışını yaptım..yaparken ve proje bittiğinde aklıma bir sürü fikir
doluştu..Bunları yaptıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim....
Sevgiyle kalın......

Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder